Atis, Otomārs, Oto
Iesūti
Atpakaļ

Skatītākais kanāls septembrī – joprojām LTV1

 Skatītākais televīzijas (TV) kanāls septembrī bijis Latvijas Televīzijas (LTV) 1.kanāls, kura vērošanai veltīti 11,5% no kopējā skatīšanās laika, aģentūru LETA informēja pētījumu kompānijas “Kantar” pārstāvji.

LTV1 šogad bija konsolidētās TV skatītākais kanāls arī janvārī un februārī, kā arī no aprīļa līdz augustam. Martā to izkonkurēja TV3.

Otrs skatītākais kanāls septembrī bija TV3, kuram veltīti 11,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls septembrī bija LTV7 ar skatīšanās laika daļu 3,2%.

Ar 2,8% skatīšanās laika daļu septembrī sekoja TV6, ar 2,7% “360TV” un ar 2,6% – “TV3 Life”. Krievu valodā raidošajam kanālam “8TV” septembrī veltīti 2,4% no kopējā TV skatīšanās laika, TV3+ – 2,1%, bet STV – 1,9%. Kanālam “Super Baltic” pagājušajā mēnesī veltīti 1,5% no kopējā TV skatīšanās laika.

Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Eiropas meistarsacīkstes basketbolā. Latvija-Lietuva” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 9,2% jeb 158 600 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Programmu topa otrajā vietā ierindojās “Eiropas meistarsacīkstes basketbolā. Latvija-Portugāle” kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 6,7% jeb 116 100 skatītāju. Savukārt konsolidētās TV programmu topa trešajā vietā ierindojās vēl viena kanāla TV3 programma – “Saimnieks meklē sievu 8”, kuru vēroja vidēji 6,7% jeb 114 700 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

“Kantar” mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka septembrī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadīja vidēji trīs stundas un 49 minūtes dienā, kas bija par piecām minūtēm mazāk nekā augustā.