Eižens, Jevgeņijs, Jevgeņija
Iesūti
Atpakaļ

Maina radio reklāmu ierobežojumu uzskaites kārtību

 Parlamentārieši ceturtdien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumā, nosakot, ka reklāmas apjoms radio programmās vairs netiks ierobežots katrā stundā, bet gan diennaktī, nepārsniedzot 20% no kopējā raidlaika.

Likuma grozījumi paredz, ka tiek precizēta un vienkāršota reklāmas veidu klasifikācija, piemēram, nolikuma tiek izslēgti jēdzieni “radio veikals” un “radio veikala skatlogs”.

Ar grozījumiem tiks noteikts, ka ilgstošas reklāmas, kas ir ilgākas par 90 sekundēm, tiek skaidri definētas un tām tiek noteikti izvietošanas ierobežojumi, piemēram, tās nedrīkst rādīt valsts svētku un reliģisko ceremoniju laikā.

Grozījumos uzsvērta nepieciešamība marķēt komerciālos paziņojumus, lai sabiedrība varētu skaidri atšķirt redakcionālo saturu no apmaksāta satura.

Izmaiņu anotācijā teikts, ka grozījumu mērķis ir nodrošināt vienotu un saprotamu reklāmas regulējumu radio programmās un samazināt administratīvo slogu un pielāgot regulējumu reālajai situācijai mediju tirgū. Tāpat likumprojekta autori uzskata, ka ar grozījumiem tiks uzlabota sabiedrības informētība par apmaksāta satura klātbūtni.

Rakstīt komentāru

Lai atstātu komentāru, nepieciešams autorizēties
Komentāru nav.