


“Rimi” tiksies ar Latvijas ražotājiem par plašāku sadarbību zemo cenu grozā



Mazumtirgotāja SIA “Rimi Latvia” pārstāvji šodien tiksies ar Latvijas pārtikas produktu ražotājiem, lai izvērtētu aktuālas tendences vietējo produktu mazumtirdzniecībā, līdzšinējos “Rimi” zemo cenu groza rezultātus un sadarbības potenciālu piedāvājuma attīstībai ekonomisko pārtikas produktu segmentā.
Pasākumā ar lielākajiem Latvijas pārtikas ražotājiem tiksies “Rimi” sortimenta speciālisti un pieprasītāko produktu kategoriju vadītāji, lai kopā analizētu patērētāju pieprasījuma izmaiņas un vietējo ražotāju izaugsmes potenciālu atsevišķās produktu kategorijās.
Tāpat ražotāji tiks iepazīstināti ar jaunām iespējām produktu noieta veicināšanai, iekļaujot tos “Rimi” zemo cenu groza piedāvājumā.
“Rimi Latvia” valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais norāda, ka pirmie zemo cenu groza rezultāti liecina, ka ekonomiskā produktu segmenta attīstība, papildinot to ar plašāku vietējo produktu klāstu, sniedz iespējas nostiprināt konkurences pozīcijas pret kaimiņvalstu ražotāju piedāvājumu, vienlaikus veicinot pašmāju produktu patēriņu.
“Pieprasījums pēc īpaši izdevīgiem produktiem arvien aug, tāpēc šī segmenta attīstība ir “Rimi” prioritāte un vienlaikus arī potenciāls straujai ražotāju izaugsmei,” pauž Turlais.
Jau ziņots, ka “Rimi Latvija” šogad jūnija beigās paziņoja, ka mazumtirgotājs sācis zemo cenu groza iniciatīvu, kas ir solis saistībā ar parakstīto memorandu, lai nodrošinātu klientiem cenas ziņā pieejamāku pārtikas grozu.
Zemo cenu groza iniciatīva sākta saistībā ar Ekonomikas ministrijas (EM) un Zemkopības ministrijas (ZM) parakstīto memorandu pārtikas cenu samazināšanai. Grozs paredz ik nedēļu dot iespēju pircējiem par zemākām cenām iegādāties tādus pamatproduktus kā maize, piens un piena produkti, gaļa, svaigas zivis, dārzeņi, milti, olas un eļļa.
Šogad 27.maijā tika parakstīts memorands par pārtikas cenu samazināšanu. Memorands paredz zemo cenu pārtikas groza ieviešanu, cenu salīdzināšanas rīka ieviešanu, kā arī vietējās izcelsmes produktu īpatsvara palielināšanu veikalos.
Tāpat vēstīts, ka “Rimi Latvia” pagājušajā gadā strādāja ar 1,126 miljardu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,6% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 31% – līdz 38,115 miljoniem eiro.
“Rimi Latvia” reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. “Rimi Latvia” vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas “Rimi Baltic”.
2025.gada jūnija sākumā tika pabeigts darījums starp Zviedrijas mazumtirdzniecības uzņēmumu “ICA Gruppen” un Dānijas kompāniju “Salling Group” par “Rimi Baltic” pārdošanu. Tādējādi “Salling Group” īpašumā ir nonācis viss Baltijas veikalu tīkls, tostarp e-komercijas platforma un centralizētā loģistikas sistēma. Darījuma summa bija 1,3 miljardi eiro.
“Salling Group” veikali ir arī Dānijā, Vācijā un Polijā. “Salling Group” pieder zemo cenu lielveikalu tīkls “Netto”, kā arī vairāki citi veikalu tīkli, tostarp “Føtex” un “Bilka”.
“Salling Group” pilnībā pieder “Salling Foundations”.
Rakstīt komentāru