


“H&M” apgrozījums Latvijā pagājušajā finanšu gadā samazinājies par 1,3%



Apģērbu tirgotājs SIA “H&M Hennes & Mauritz” (“H&M”) pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2023. gada 1. decembra līdz 2024. gada gada 30. novembrim, strādāja ar 30,194 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,3% mazāk nekā gadu iepriekš, taču kompānija guva peļņu 256 077 eiro apmērā pretstatā zaudējumiem iepriekšējā finanšu gadā, liecina “Firmas.lv” publiskotā informācija.
Gada pārskata valdības ziņojumā teikts, ka 2024. gadā uzņēmums Rīgā atvēra “Arket” veikalu. Tādējādi 2024. gada izskaņā kompānijai Rīgā bija septiņi “H&M” veikali, viens “Cos”, viens “& Other Stories” un viens “Arket” veikals.
Tāpat vadības ziņojumā minēts, ka uzņēmums ir veicis ieguldījumus zīmolā un piegāžu ķēdēs. Uzņēmums arī turpmāk ieguldīs veikalos, tīmekļa vietnēs, digitālajās tirdzniecības vietnēs un sociālajos plašsaziņas līdzekļos, lai klienti varētu iepirkties sev piemērotākā veidā.
Uzņēmuma mērķis ir palielināt pārdošanas apmērus un peļņu, kā arī samazināt siltumnīcefekta gāzu emisijas.
“H&M Hennes & Mauritz” finanšu gadā, kas ilga no 2022. gada 1. decembra līdz 2023. gada 30. novembrim, strādāja ar 30,606 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 6% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas cieta zaudējumus 118 076 eiro apmērā pretstatā peļņai gadu iepriekš.
Kompānija “H&M Hennes & Mauritz” reģistrēta 2012. gadā, un tās pamatkapitāls ir 5 002 845 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas “H&M Hennes & Mauritz International”.



Rakstīt komentāru