Katrīna, Kate, Kadrija, Trīne, Katrīne
Iesūti
Katrīna, Kate, Kadrija, Trīne, Katrīne
Iesūti
Atpakaļ

Aptauja: Latvijā gandrīz 70% iedzīvotāju neplāno veikt pirkumus “Melnā piektdiena” izpārdošanās

 Latvijā gandrīz 70% iedzīvotāju neplāno veikt pirkumus tirdzniecības akcijas “Melnā piektdiena” izpārdošanās,  informēja bankas “Citadele” pārstāvji, atsaucoties uz veikto aptauju.

Aptaujas rezultāti liecina, ka tie, kuri iepirksies šajās izpārdošanās, lielākoties izvēlēsies nelielus pirkumus, maksājot līdz 50 eiro.

Aptaujas dati rāda, ka aktīvākā auditorija “Melnās piektdienas” iepirkšanās aktivitātēs ir jaunieši vecumā no 18 līdz 29 gadiem. Šī grupa visbiežāk izmanto īpašos piedāvājumus un akciju iespējas. Jaunieši ir gan atvērtāki īpašajiem piedāvājumiem, gan aktīvāki digitālajā vidē, kur “Melnās piektdienas” reklāmas ir visredzamākās.

Rīgas reģions uzrāda visaugstāko aktivitāti gan pirkumu plānošanā, gan to veikšanā. Rīdzinieki biežāk nekā citu reģionu iedzīvotāji plāno veikt pirkumus “Melnajā piektdienā”.

Bankas “Citadele” Baltijas klientu pieredzes vadītāja Ginta Zemgale norāda, ka iedzīvotāju pirktspēja kopumā ir uzlabojusies, tomēr aptaujas dati liecina, ka iepirkšanās kļūst racionālāka un iedzīvotāji arvien vairāk seko modelim, kur atlaides kalpo kā racionāls, nevis impulsīvs pirkuma iemesls.

Viņa skaidro, ka iedzīvotāji iepērkas atbildīgāk, kas liecina par pieaugošu finansiālo pratību un skaidrākām prioritātēm.

Aptauju banka “Citadele” kopā ar pētījumu aģentūru “Norstat Latvija” veica 2025. gada oktobrī, tiešsaistē aptaujājot vairāk nekā 1000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 74 gadiem.

Tirdzniecības akcija “Melnā piektdiena” Latvijā notiks piektdien, 28. novembrī.

Rakstīt komentāru

Lai atstātu komentāru, nepieciešams autorizēties
Komentāru nav.