Klaudija, Persijs, Vaida
Iesūti
Atpakaļ

Reklamētākais zīmols internetā augustā bija “Rimi”

 Reklamētākais zīmols internetā augustā bija mazumtirgotājs “Rimi”, kura displeja reklāmas ir parādītas 395 120 interneta lietotājiem (“real users”), liecina interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma “Gemius” publicētā informācija.

Tikmēr otro pozīciju ar 377 840 interneta lietotājiem ieņēma mobilo sakaru operators “Tele2”.

Trešais populārākais zīmols displeja reklāmu topā jūlijā bija mazumtirgotājs “Lidl”, kura reklāmas sasniedza 374 040 interneta lietotāju, ceturtajā vietā bija mazumtirgotājs “Maxima”, sasniedzot 337 640 lietotāju, bet pirmo piecinieku noslēdza mēbeļu un māsaimniecības preču zīmols “Ikea” ar 320 800 interneta lietotājiem.

Ar 313 280 lietotāju sestais populārākais bija telekomunikāciju uzņēmums “Bite”, kamēr septītajā vietā augustā bija Rīgas Dome ar 312 480 lietotājiem. Azartspēļu zīmola “Klondaika” displeja reklāmas tika parādītas 312 000 lietotāju, kamēr elektrotehnikas tirgotāja “Euronics” displeja reklāmas sasniedza 306 000 lietotāju, bet topu noslēdza cits elektronikas tirdzniecības nozares zīmols “RD Electronics” ar 305 840 lietotāju.

Video reklāmu topā augustā līdera pozīciju ieņēmušas dzīvnieku barības zīmola “Purina” video reklāmas, kuras parādījušās 177 080 lietotāju. Seko “Lidl” ar 169 040 sasniegtiem lietotājiem, savukārt 164 360 lietotāju ir sasniegušas interneta veikala “220.lv” video reklāmas. Ceturto vietu ieņem mediju nozares pārstāvja “Go3” reklāmas, kas sasniegušas 159 200 lietotāju, bet piektajā vietā ir telekomunikāciju zīmola “Galaxy Mobile Services” video reklāmas ar sasniegtiem 158 400 interneta lietotājiem.

Sestajā vietā ir dzēriena “Coca-Cola” reklāmas ar 151 000 interneta lietotāju, bet septītajā vietā – “Tele2” video reklāmas, kas sasniegušas 149 960 interneta lietotājus. Astotajā vietā ir vīriešu kosmētikas zīmols “Old Spice” ar sasniegtiem 144 240 interneta lietotājiem, bet devītajā vietā ir kosmētikas zīmols “Dove”, kura video reklāmas sasniegušas 140 640 interneta lietotājus. Savukārt topu noslēdz degvielas mazumtirgotājs “Circle-K”, kuras video reklāmas sasniegušas 137 440 interneta lietotājus.

“Gemius AdReal” sistēmā katru dienu tiek apstrādāti aptuveni četri miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 60 000 jaunu displeju un 5000 video reklāmu. Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs – telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.

Pētījuma pamatā ir aptuveni 3000 interneta lietotāju panelis mēnesī (2000 panelistu dienā) vecuma grupā no 15 līdz 75 gadiem – reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas kampaņu efektivitāti. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.

Rakstīt komentāru

Lai atstātu komentāru, nepieciešams autorizēties
Komentāru nav.